28 września 2016

Tost na drogę!

Tost ze wszystkim co się da!
No więc... Nie wiem jak Wam to wyjaśnić. Dużo się podróżowało, a nie ma podróżowania bez dobrego jedzenia! Nie ma i kropka. Przynajmniej ja tak nie podróżuję ;).

W drogę najlepiej zabrać coś nierozwalającego się, coś pakownego i dość foremnego... No i co jest lepszego niż tosty? No ale takie zwykłe z serem i szynką to każdy umie zrobić. Mój brzuszek żądał czegoś więcej!

No i oto one... Najbardziej napakowane i naprawdę wytrzymałe, jedyne w swoim rodzaju tosty! Kupujesz ;)?

Przepis na 2 duże tosty:

- 4 kromki chleba pełnoziarnistego
- 2 filety z kurczaka
- 2 plastry pomidora
- 1/2 awokado
- 1/4 żółtej papryki
- 4 duże plastry mozzarelli (lepiej nie tą w kulce, a taką w kostce)
- kilka garści bazylii
- odrobina oliwy
- garść startego sera typu parmezan

1. Kurczaka podsmażamy w ulubionych przyprawach.

2. Awokado rozgniatamy widelcem, doprawiamy pieprzem i solą.

3. Paprykę kroimy na słupki.

4. Bazylię wrzucamy do misy blendera wraz z serem parmezanem i oliwą. Dobrze miksujemy. Ma powstać pseudo pesto. Doprawiamy.

5. Tosty składamy starając się ułożyć ser na górze składników i na dole, tak aby wszystko dobrze nam zapiekł.

6. Wkładamy na grill i cierpliwie czekamy na przyrumienienie się chleba oraz stopienia sera ;). Smacznego!



Oprócz tostów na drugi wyjazd zabraliśmy orzechy, które zrobiłam na dwa sposoby:


1. Migdały oblałam gorzką czekoladą i posypałam odrobiną soli.

2. Orzechy nerkowca podsmażyłam na oleju kokosowym z przyprawami typu papryka, sól i pieprz.

Wyszło pycha!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz