5 sierpnia 2017

Szybka przekąska z daktyli!

Daktyle z masłem migdałowym i kawałkami ziaren kakao
Chwilę temu się nimi raczyłam. Kto by powiedział, że z tak prostego i szybkiego połączenia powstanie coś tak... satysfakcjonującego. Oczywiście wariant masła orzechowego możecie dowolnie zmieniać. Nie upieram się przy tym migdałowym, choć to ostatnio rządzi moimi kubkami smakowymi :).

Jeśli w Waszej szafce nie znajdziecie ziaren kakao to zezwalam na użycie kawałków gorzkiej czekolady... Ale no wiecie, nie za szczodrze! :)

Wiecie te całe nietolerancje trochę mnie ograniczają, ale powoli nauczyłam się cieszyć z tego co mogę jeść! Jasne, że grono produktów się zmniejszyło, ale to także wymusiło większa kreatywność w moich przepisach! I to się liczy.




Przepis na 6 daktyli
- 3 łyżeczki masła migdałowego
- garść ziaren kakao
- 6 daktyli Medjool
Medjool

http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/co-jesz/daktyle-suszone-i-swieze-wlasciwosci-odzywcze-jakie-witaminy-zawieraja_36337.html
Medjool

http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/co-jesz/daktyle-suszone-i-swieze-wlasciwosci-odzywcze-jakie-witaminy-zawieraja_36337.html

1. Daktyle przekrawamy na pół i wyciągamy pestkę. Na każdą połówkę daktyla nakładamy pół łyżeczki masła migdałowego, a następnie posypujemy go ziarnami kakao. Smacznego!

3 komentarze:

  1. Uwielbiam takie naturalne i zdrowe słodycze. Ogólnie ostatnio zaczęłam bardziej dbać o swoje zdrowie i uważać na to co jem. Zdecydowałam się też na test nietolerancji pokarmowych z Euroline. Okazało się, że muszę odstawić kilka rzeczy, ale było warto, bo teraz czuję się o niebo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie proste i szybkie przepisy są najlepsze! Jak ktoś ma ochotę na słodkie, to tym bardziej! ;-)

    https://bitasmietanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń