21 września 2016

Słojaczne smoothie na każdą rękę

Smoothie zielone i żółte
Macie czasami tak, że nie słyszeliście NIGDY jakiejś piosenki, ale okazuje się, że znacie jej rytm, słowa, jest Wam bliższa niż każda inna? Ja właśnie doświadczyłam takiego uczucia... No nie powiem czuję się jak szurnięte medium hahah, a przecież ja tylko gotuje sobie, zawodu na szamana na pewno nie zmieniam haha :)

No ale się rozgadałam... Wracając do smoothie... Tak długo chciałam Wam zrobić zbiór moich ulubionych przepisów, ale my z mamą smoothie to z reguły czarujemy wieczorem, a wtedy nie ma światła... No i takie są moja warunki pracy! Życie blogera takie ciężkie jest! Wszyscy jedzą a ty zdjęcia robisz haha.

W ogóle tak się śmieje trochę z tego zdjęcia, bo ta mięta to wygląda jakbym tam była doklejona! A ona naprawdę leżała na tej desce... To nie jest żaden nieumiejętny fotoszop :D.

Przepis na żółte smoothie dla 4 osób:
- niewielki ananas
- niewielkie mango
- 2 marakuje
- szklanka wody

1. Ananasa i mango obieramy. Blendujemy z wodą.

2. Łyżeczką dodajemy miąższ marakui, delikatnie mieszamy przy pomocy blendera, tak aby pestki się nie roztarły.


Przepis na zielone smoothie dla 4 osób:

- 5 mandarynek*
- 2 garści jarmużu
- 2 brzoskwinie
- szklanka wody

1. Mandarynki obieramy ze skórki, blendujemy z wypestkowanymi brzoskwiniami i wodą.

2. Liście jarmużu odrywamy od zdrewniałych i grubych łodyg. Dodajemy do smoothie i również blendujemy. Smacznego!

*Używam ich w okresie letnim, bo chce, żeby smoothie miało kwaśny posmak, ale zróbcie jak uważacie. ;)

1 komentarz:

  1. Uwielbiam smoothie. Ostatnio piję je ciągle na 2 śniadanie w pracy. W ogóle postanowiłam nieco zmienić mój styl życia i bardziej uważać na to co jem. Z tego powodu zrobiłam też testy na nietolerancje pokarmowe tutaj http://eurolinefood.pl/. Na szczęście wyszły mi tylko 2 produkty, których i tak za dużo nie jem.

    OdpowiedzUsuń