25 lutego 2017

Fit pancakesy!

Czekoladowe pancakes z serkiem waniliowym, malinami i herbatnikami
W pancakesach to nie mam sobie równych. No patrzcie na nie, jakie ponętne i kuszące! A takie cudo powstało z pełnoziarnistej mąki i niepalonego ziarna kakao!

W tytule umieściłam słowo "fit", ponieważ uważam, że jest to idealne śniadanie dla tych, którzy pragną przejść na dietę, ale czasem nie umieją odmówić sobie przyjemności.. Oj wiem, że dużo nas jest, dlatego nie ma co się zastanawiać! Robimy placki!

Użyłam mąki orkiszowej z resztą takiej do wypieku chleba... No bo tylko taką miałam! Płatki owsiane wyszły... Musiałam jakoś zaspokoić głód plackowy. Placki są ekspresowe, wystarczy połączyć wszystkie składniki i usmażyć! Prościzna. Wymagany level kucharski to -1 obiecuję! Te z mąki są o wiele szybsze od tych z płatków owsianych, ponieważ nie musimy mielić płatków, zatem możemy oszczędzić czas z rana. No i teraz już wiem, dlaczego najbardziej lubię gotować placki!

Mam nadzieję, że podzielacie moją miłość do placków, bo niestety w moim sercu nie ma miejsca na inne danie :).



Składniki potrzebne na 6 placków:
- 65g mąki orkiszowej
- 1/3 szklanki mleka
- łyżka kakao
- niecała łyżka cukru trzcinowego
- łyżeczka proszku do pieczenia
- jajko

Na ubajerzenie placków potrzebujemy:
- serek waniliowy/ jogurt naturalny
- garść mrożonych malin
- 2 herbatniki

1. Wszystkie składniki łączymy ze sobą. Placki smażymy z obu stron przewracając je, gdy na powierzchni pojawią się bąbelki.

2. Następnie placki dekorujemy wedle uznania i uciekamy gdzieś z naszą porcją, żeby nikt przypadkiem nie chciał się "poczęstować" :P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz