18 marca 2017

Wytrawna owsianka!

Owsianka z pomidorami, żółtym serem, szynką i jajkiem sadzonym

Bije na głowę każdą z owocami, orzechami czy nawet czekoladą! To jest po prostu inny smak, nie sądziłam, ze taka owsianka skradnie moje serce, ale tak się właśnie stało. To prezent ode mnie dla tych, którzy na śniadanie nie przełkną nic słodkiego. To jest alternatywa dla Was!

I w sumie sama zamierzam z niej coraz częściej korzystać :).

Bo przecież czemu nie? Dajcie tej miseczce szansę... Czyż nie wygląda apetycznie?? Złożenie takiego śniadania nie zajmuje wiele czasu... A wykonanie jest takie, jak dla standardowej owsianki, tyle że zamiast bananów do garnka wrzucimy ser żółty, a zamiast masła orzechowego damy na wierzch usmażone jajko. Nie ma tu dużej filozofii :). To co przekonałam Was?

Ukłon w stronę tych, którzy na śniadanie nie ruszą mdłych dań, to jest dla Was rozwiązanie!

A dziś się pokusiłam na więcej zdjęć :) Jakoś miałam wenę.




Składniki na jedną porcję:
- pół szklanki płatków owsianych
- pół szklanki mleka
- jajko
- plaster żółtego sera
- plaster szynki
- 2 grube plastry pomidora
- szczypiorek
- sól, pieprz

1. Płatki zalewamy na noc wodą.

2. Rano płatki gotujemy na mleku, dodajemy przyprawy, ser oraz pomidor pokrojone na drobną kostkę.

3. Owsiankę przelewamy do miski, na wierzchu układamy podsmażoną szynkę i jajko sadzone. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz