28 października 2015

Zaskakująca sałatka z kurczakiem i ogórkiem

Sałatka z kurczakiem curry, czerwoną fasolą, kukurydzą, ogórkiem i koperkiem
Nie spodziewałam się, że będzie taka smaczna! Na początku całe to połączenie nie wzbudzało we mnie pozytywnych emocji, ale teraz mogę przyznać... myliłam się! Myślę, że mamy tu przepis, na który niewiele z Was się pokwapi, lecz ja z czystym sumieniem i tak go polecę :). Koperek niesamowicie podkreśla smak curry i ogórka,  a fasolka z kukurydzą to połączenie niezawodne... pewnie myślisz teraz: ''ale wszystko to tak razem w jednym pudełku...?''. Moja odpowiedź jest jednoznaczna - TAK! :)

Wskazówka dietetyczna: Jeśli jesteś na diecie niskokalorycznej przed spożyciem swojego posiłku dobrze jest wypić szklankę wody. Zmniejszy to Twój apetyt, co sprawi, że zjesz mniej.


Przepis na 3 porcje*:
- główka salaty lodowej
- 1 pojedyncza pierś z kurczaka
- 1 puszka czerwonej fasoli
- 1/2 puszki kukurydzy
- 4 ogórki gruntowe
- świeży koperek
- sól, pieprz, przyprawa curry
- oliwa z oliwek lub olej lniany

1. Kurczaka pokroić w kostkę, podsmażyć na patelni, dobrze doprawić curry! Odstawić do wystudzenia

2. Sałatę porwać, umieścić w pudełkach.

3. Fasolę wyłożyć na sitko i przepłukać, dodać do sałaty.

3. Ogórka obrać, pokroić w półplasterki i razem z kukurydzą dorzucić do sałatki.

5. Dodać kurczaka.

6. Przybrać pokrojonym koprem. Doprawić i skropić oliwą z oliwek lub olejem lnianym.


* Sałatki są przygotowywane z myślą o 3 osobach: mojej mamie, tacie i mnie, także składniki rozdzielam równomiernie do każdego pudełeczka śniadaniowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz