14 maja 2017

Od czego zacząć zdrowe odżywianie?



Zdrowe odżywianie nie polega na głodzeniu się warzywami i suchą kaszą. To styl życia, który polega na dokonywaniu mądrych wyborów. Dla początkujących może to być trudne, dlatego przychodzę do Was z pomocą.

Gdybym wcześniej wiedziała o takich rozwiązaniach byłabym wniebowzięta! Pisałam już wcześniej, że dokonałam zakupu pudełek subskrypcyjnych w firmie Goodies Organic Box. Cała zabawa polega na tym, że wybieramy ile pudełek chcemy otrzymać i później, zwykle na początku miesiąca są one do nas w bardzo dobrze zorganizowany sposób dosyłane.

W pudełkach znajdują się "smakołyki niespodzianki". To zdjęcie wyżej przedstawia majowego boxa, który mnie osobiście zachwycił. Jak za pierwszym otrzymanym pudełkiem nie byłam taka podekscytowana, to to przebiło wszystko! No i już zmierzam do meritum... Firma wysyła nam smakołyki - i to naprawdę niegrzeczne smakołyki - o bardzo zacnym składzie. I co jest w tym wszystkim najlepsze? Jedzenie ma nienaganny skład, produkty pochodzą w większości z upraw ekologicznych, a my możemy je bezkarnie zajadać! Tak właśnie! To jest ta dobra informacja i klucz dla tych, którzy wkraczają dopiero w zdrowe odżywianie.

Nie musicie się ograniczać! Te produkty dostarczą Wam właściwych składników i potrzebnych witamin! To nie są puste kalorie, jak ciastka, a są równie smaczne i czasami też niegrzeczne :D.

Sądzę, że sama idea tego przedsięwzięcia jest naprawdę wartościowa. Nie każdy z nas ma czas na przygotowywanie zdrowych przekąsek w domu. Często nawet w ogóle o tym nie myślimy. Orientujemy się dopiero wtedy, gdy siądziemy na kanapie z chipsami i już jest za późno, żeby z kimś się nimi podzielić, bo paczka jest pusta. Sugeruję zamówienie tego typu paczki, z tej czy innej firmy. To naprawdę dobra inwestycja i ciekawa przygoda dla naszych kubków smakowych.

Jak już wspominałam ten box wyjątkowo przypadł mi do gustu. Sami zobaczcie co się w nim znalazło.


Orzechowy baton proteinowy - Pulsin
Powiem tak, z opakowania to on właśnie wygląda najbardziej niegrzecznie. Nie mogę się doczekać, aż go spróbuje. Nie widziałam nigdy batonów tej firmy w sprzedaży stacjonarnej, dlatego tym bardziej cieszę  się, że będzie mi dane go schrupać.

Paluszki orkiszowe z sezamem - Envoy
Kolejny mój faworyt, jak widać na zdjęciu, już go skosztowałam. Co jest innego w tych paluszkach? Jedynie skład jest wybitny! Smak pozostał taki, jaki powinien być. Są zrobione z mąki orkiszowej, nie ma tam żadnych zbędnych składników. Zmniejszono w nich również dodatek soli. Polecam wszystkim, którzy nie usiądą do serialu z pustymi rękami i pustym brzuszkiem ;).

Baton z karobem i orzechami - Lifefood
Karob, który staje się tu zamiennikiem dla kakao jest uważany za składnik, który nie zawiera kofeiny oraz ma zmniejszoną zawartość tłuszczu i kalorii. Osobiście, karob znam, lubię i zajadam. Nic do niego nie mam, jedyne co zarejestrowałam to odrobinę słodszy smak. Baton wygląda super kusząco i nie mogę się doczekać na jego mały test ^^.
Czekolada z orzechami - Bonvita

Nigdy nie miałam okazji spróbować wegańskiej czekolady innej niż firmy Cocoa. Bardzo ucieszyłam się na te produkt. Ma nieskazitelny skład, z przyjemnością się go czyta. Im skład krótszy, tym lepiej - wtedy produkt, jest mniej przetworzony i dostarcza więcej właściwości odżywczych. Takiej czekolady nie powinniśmy się wstydzić.

Torebka herbaty Pukka
Trafiła mi się również torebka takiej herbaty. Wiele razy słyszałam wiele dobrego o tej firmie ;). Nie raz zastanawiałam się, czy jej sobie nie zakupić, ale cena trochę mnie odstraszała. Jedna torebka będzie w sam raz na test ;). Oczywiście, z tego co wiem, produkt ten jest trudno dostępny w Polsce, więc bardzo się cieszę, że znalazł się w tym boxie ;).


Masło orzechowe naturalne - Alpi Smaki
Zanim przyszedł do mnie ten box, odkryłam deficyt masła orzechowego u mnie w szafce. To wszystko przez te ciastka... No ale w każdym razie, ktoś usłyszał moje nawoływania i oto takie pięknie masełko mi się trafiło. Skrycie marzyłam, że może będzie oni migdałowe, bo takiego nigdy nie jadłam, ale z orzechów ziemnych zawsze mile widziane. Pamiętajcie, żeby Wasze masła orzechowe w składzie miały jedynie orzechy. Więcej tam wcale nie jest potrzebne ;).



Orzechy nerkowca - Biominki

Hm te orzechy mnie trochę zaskoczyły, lecz przyznam, że dobra z nich przekąska. Czasem warto sięgnąć po coś, co nie jest przetworzone. Możemy z nich również wyczarować batony orzechowe, na które przepis jest załączony w pudełku. ;)


I to by już było na tyle. Jeśli jesteście zainteresowani recenzją przedstawionych produktów, to mogę wkrótce zrobić zbiorczą recenzję z 3 miesięcy mojej subskrypcji. Mam nadzieje, że ten krótki poradnik przekonał Was, że nie jest tak trudno o dobre przekąski i że zdrowe odżywianie nie musi (i nie powinno!) bazować tylko na niektórych produktach. We wszystkim potrzebny jest umiar!

Jeśli interesują Was tego typu artykuły z mojej ręki, to zajrzyjcie również tutaj, gdzie dowiecie się jak zmotywować się do sportu oraz tutaj aby zobaczyć recenzję kwietniowego boxa.

Jesteście zainteresowani zamówieniem takiego boxa? Który produkt najbardziej Was zainteresował, a który w ogóle do Was nie trafia? Podzielcie się opiniami w komentarzach :).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz