31 grudnia 2015

Najlepsza sałatka z kiwi i suszonymi pomidorami!

Sałatka z serem pleśniowym, suszonymi pomidorami, kiwi i orzechami włoskimi
Wiele sałatek przewija się na tym blogu... oj naprawdę wiele, a każda inna. Wobec tej odradzałabym jednak obojętny wzrok! Moja ZDECYDOWANA FAWORYTKA! Nie spotkałam się jeszcze z tak idealnie dobranymi smakami...Gdybym mogła wybrać jedną sałatkę, wśród tych wszystkich które zrobiłam, byłaby to bez wątpienia ta! POLECAM GORĄCO :).

Wskazówka dietetyczna:
Jeśli cierpisz na anemię to pamiętaj, że nie tylko odpowiedni poziom żelaza jest dla ciebie istotny. Musisz również zadbać o poziom witaminy C w swoim organizmie, bowiem to ona jest odpowiedzialna za przyswajania żelaza.


Przepis na 3 porcje*:
- główka salaty
- 2 garści rukoli
- 3 kiwi (dałam żółte i zielone)
- 120g sera pleśniowego
- pół słoika suszonych pomidorów
- 2 garści orzechów włoskich

Sos:

- 3 łyżki soku z cytryny
- 1,5 łyżeczki miodu
- odrobina oliwy z oliwek

1. Sałatę i rukolę porwać na mniejsze części.

2. Kiwi obrać, pokroić na plasterki a następnie na ćwiartki. Dodać do sałaty.

3. Ser i pomidory pokroić w kostkę i również dorzucić do sałatki.

4. Orzechy posiekać, posypać sałatkę.

5. Polać sosem przygotowanym ze zmieszania wypisanych składników. Smacznego!

* Sałatki są przygotowywane z myślą o 3 osobach: mojej mamie, tacie i mnie, także składniki rozdzielam równomiernie do każdego pudełeczka śniadaniowego.

2 komentarze:

  1. Sałatka z kiwi i suszonymi pomidorami, brzmi jak jakaś abstrakcja, ale gdy zrobiłam samodzielnie taką w domu smakowała cudownie! Pozdrawiam i dziękuje za cudowny przepis, mąż także lubi ją podjadać gdy taką robię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć! Ta sałatka jest moja faworytką :)

      Usuń