30 stycznia 2016

Naleśniki z 3 składników!

Owsiany naleśnik z serem białym, jabłkiem, suszonymi śliwkami, sosem czekoladowym i migdałami
Ostatnio mam obsesje na punkcie naleśników... z każdym możliwym nadzieniem ;).

Czy to nie piękne, że nawet naleśnik może być zdrowy, pyszny i pożywny? A jeśli tak jak ja, zraziliście kiedyś się do tych zdrowych wersji, przez trudności w smażeniu, to od tej pory nie rozstaniecie się z tym przepisem ;).

Kolejny szybki pomysł na śniadanie z dedykacją dla wyjątkowej osoby ;). Mam nadzieje, że wie, że to o niej piszę ;). No ale nie tracąc wątku... zgłodnieliście już? To tylko 3 składniki do wymieszania ;).

Wskazówka dietetyczna: Jeśli zdarzyło się Wam przez jeden dzień popuścić z dietą, nie każcie się za to dnia następnego. Takie wahania w diecie rozregulują Wam metabolizm. Przyjmijcie to z honorem i wyciągnijcie z tego naukę.


Przepis na 2 grubiutkie naleśniki:

- 50g płatków owsianych
- 1 jajko
- 100 ml mleka
- szczypta soli

1. Płatki owsiane zblendować na ''mąkę''.

2. Dodać pozostałe składniki, dobrze zmiksować.

3. Smażyć na lekko natłuszczonej, dobrze rozgrzanej patelni, na średnim ogniu.

Ja swoje naleśniki zrobiłam, tak jak widzieliście, z jabłkiem, serem białym, śliwkami suszonymi (super sprawdziłyby się rodzynki), migdałami i niedawno odnalezionym sosem czekoladowym... dostałam nakaz zużycia go :(. Swoją drogą czy to nie dziwne, że ostatnio śnią mi się naleśniki? ;)

PS: Podobno jest taka klątwa, że pierwszy naleśnik nigdy nie wychodzi ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz