29 lipca 2016

Wytrawne amerykańskie placki

Twarogowe placki z przysmażonym pomidorem i jajkiem sadzonym
Czasami placki na słodko się po prostu nudzą... Czasami odmawiamy sobie cukru lub po prostu go ograniczamy. Każda z tych okazji jest dobra do przygotowania placków wytrawnych!

Więc tak... mi tego dnia ewidentnie marzyły się placki z jajkiem sadzonym i podsmażoną szynką. Nie przeszukawszy jednak dokładnie lodówki zabrałam się do roboty, a potem zauważyłam... ŻE SZYNKI NIE MA! Moja rozpacz była nie do opisania. Na zastępstwo zostałam zmuszona do wzięcia pomidora... no nie powiem, dumnie zastąpił szynkę no i mamy wersję wegetariańską ;).

I tak zrobię kiedyś te placki z szynką! A jak już robicie placki z szynką, to nie bójcie się polać je odrobiną syropu klonowego... PYCHA!

Przepis na 1 porcję:

- 40g płatków owsianych
- 40g twarogu
- 1 jajko
- 1/4 szklanki mleka
- sól, pieprz

+

jajko sadzone, podsmażony pomidor (/ szynka)

1. Płatki blendujemy na ''mąkę''.

2. Dodajemy pozostałe składniki, mieszamy i smażymy na teflonowej patelni bez tłuszczu.

3. Placki dekorujemy jajkiem sadzonym i plastrami podsmażonego pomidora/ szynki.

2 komentarze: