24 lipca 2015

Kakaowe placuszki z kokosem

Kakaowe placuszki z kokosem

Przepis na placki, który sobie wypracowałam jest niesamowity. Zawsze daje mi pewność, że jakiegokolwiek nowego składnika bym nie dodała moje danie się uda. Zatem idąc za ciosem wykorzystuję wszelkie możliwe połączenia smakowe, jakie tylko wpadną mi do głowy. Pole do popisu jest wielkie, a brzuchy wiecznie puste ;).

Przepis na 11 placków:

- 50g płatków owsianych
- 1 jajko
- 1 łyżka kakao
- 1 łyżka wiórków kokosowych
- 1 łyżka miodu
- 8 łyżek mleka (dałam bez laktozy)
- 1 łyżka oleju kokosowego (jeśli nie chcemy, aby nasze placki były suche za sprawą kakao)

1. Płatki owsiane zmielić na ''mąkę''.

2. Dodać pozostałe składniki, dokładnie wymieszać.

3. Smażyć na teflonowej patelni na średnim ogniu.

4. Podawać z dżemem np. wiśniowym lub na sucho. SMACZNEGO!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz